دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام عاشقانه

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام عاشقانه

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
تبلیغات

سايت دانلود موزيك
تبلیغات

توضیحات شما درمورد سایت مورد نظر
تبلیغات

توضیحات شما درمورد سایت مورد نظر
تبلیغات

توضیحات شما درمورد سایت مورد نظر
تبلیغات

توضیحات شما درمورد سایت مورد نظر

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس my-delneveshte.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آرشیو

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:







کد کج شدن تصاوير

چت روم

آخرین نظرات کاربران

هَدی♠ӇƛƊƳ♠
هَدی♠ӇƛƊƳ♠ درتاریخ 1394/8/24 گفته :


به خاطر دوست داشتنت خجالت نکش ؛

اونی باید خجالت بکشه ،

که می دونه دوسش داری اما…

دوست داشتن “بلد” نیست !!
هَدی♠ӇƛƊƳ♠
هَدی♠ӇƛƊƳ♠ درتاریخ 1394/8/24 گفته :

√ گــاه مــے انـכیشـــم

خبــر مـــرگ مـــرا بــا تــــو چـﮧ ڪـ؟ـس مــے گــویـــכ!

آن زمـــاטּ ڪـﮧ خبــر مــرگ مــرا از ڪـωــے مــے شنـوے،

روےِ تـــو را ڪـاش مــے כیـכم…!

شــانـﮧ بـالـا زכنـﭞْ را؛ بــے قـیـــכ…!

و تڪـاטּ כاכטּِ כωــﭡـﭞْ ڪـﮧ؛ مـهــــم نیـωــﭞْ زیــــاכ!

و تڪــاטּ כاכטּِ ωــر را ڪـﮧ؛ عـجب(!) عـاقبـﭞْ مُـــرכ…؟!

افــωـــوس…!

ڪــاش مــے כیـכم…

مـטּ بــا خـــوכ مــے گــویــــم…

چـﮧ ڪـωــے بـاور ڪـرכ،

جنگـل جــاטּ مـرا؛

آتـشِ عـشـق تــــو خـاڪـωــﭡـــر ڪـرכ…!؟
هدی♠ӇƛƊƳ♠
هدی♠ӇƛƊƳ♠ درتاریخ 1394/8/17 گفته :
کلــــ دنیاــ را همــــ کهــــــ داشتهـــــ باشیـــــــــــــــ...باز همـــ دلتـــــــ میخواهد...

بعضیــــــــــــ وقتهاــــــــــــــــ....

فقطــــــــــــــ بعضیـــــــــــــــــ وقتهاــــــــــــــــــ...

برایــــــــــــ یکـــــــــــــــ لحظهـــ همـــــــ کهــــــــ شدهـ

ـــــــ....همهــ یـــ دنیای یکــــ نفرــــــــــــ باشیــــــــــــــــــــــــــ ـ
Bahar
Bahar درتاریخ 1394/8/14/my-delnevesh گفته :
قشنگه وبت
صورتی!!!
پاسخ:ممنون,ولی با رنگ صورتی مشکل داری؟
ملينا
ملينا درتاریخ 1394/8/14 گفته :
زندگي چه با خلاف
چه بي خلاف
چه بر خلاف ميگذرد
پاسخ:شاید برای تو اینجوری باشه ولی برای من اینجوری نیست.

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام عاشقانه

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام عاشقانه با بالا ترین کیفیت
ترانه : پیمان طالبی ، آهنگ : پویا بیاتی ، تنظیم : فریبرز خاتمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی با نام عاشقانه :

چشمات معصومن چشمام آرومن دنیا چه خودخواهه
ناراحتم از این که عمر این رویا اینقدر کوتاهه
دل میبری آسون آدم کنار تو دنیاشو میبازه
پیراهن مشکیت از تو برای من یک لبه میسازه
موهای تو شعرن تو شعرهای تو هر سطرو دوست دارم
بو میکشم عشقو میدونی که خیلی این عطرو دوست دارم
ما خاطره داریم از هر چی حتی از برگای پاییزی
با برگای پاییز من عکس میگیرم تو اشک میریزی
من ساده میمیرم تقصیر تو هم نیست تقدیر من بوده
چون علت مرگه بسیاری از مردم عشق یه زن بوده
دستات مهمونن خیلی نمیمونن شاید بری از دست
از رفتنت گفتم آروم خندیدی پس احتمالش هست
موهای تو شعرن تو شعرهای تو هر سطرو دوست دارم
بو میکشم عشقو میدونی که خیلی این عطرو دوست دارم
ما خاطره داریم از هر چی حتی از برگای پاییزی
با برگای پاییز من عکس میگیرم تو اشک میریزی

MP3 – 320

Pouya Bayati – Asheghane

MP3 – 128

Pouya Bayati – Asheghane



می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : آهنگ های عاشقانه , ,
برچسب ها : ,
تاریخ : جمعه 15 آبان 1394 ساعت : 14:4
بازدید : 424

مطالب مرتبط

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: